/ interieurdesign en merkbeleving
Het interieur laten aansluiten bij je merk

Ik combineer mijn kennis en ervaring als communicatie-pro en merkenbouwer graag met mijn skills als interieurontwerper. Juist op dit snijvlak ben ik op mijn sterkst. Ik vertaal de unieke waarde van de organisatie naar een aansprekend interieur dat het merk en de merkbeleving versterkt. Onze samenwerking start met een design date waarbij ik me volledig verdiep in de identiteit en cultuur van de organisatie en de wensen aangaande de ruimte. Dit vertaal ik naar een origineel en aanspreken interieurontwerp, waarbij een goede balans tussen functionaliteit en spontaniteit centraal staat. Kortom een interieur dat laat zien waar je als organisatie voor staat en waar klanten, medewerkers en andere bezoekers graag verblijven. Meer weten? Neem dan gerust contact met mij op voor een vrijblijvende design date.

/ tarieven
Helder over afspraken
Ik houd me graag bezig met het creatieve deel van de opdracht, daarom werk ik volgens een vast uurtarief van 70 euro per uur, exclusief btw en reiskosten*. Omdat alle projecten maatwerk zijn is het helaas niet mogelijk om er en standaard prijskaartje aan te hangen. Ik maak daarom, na de design date, een passend voorstel voor het vervolgtraject. Dan weet jij precies waar je aan toe bent en kunnen we ons focussen op het creatieve (en leuke) gedeelte.
*Alle bedragen zijn inclusief 21% BTW, voor afstanden groter dan 15 km bereken ik 0,20 ct. p/km
/ werkwijze
Voor creatieve

interieur concepten

Ik werk vanuit een conceptmatige aanpak, waarbij het interieur naadloos aansluit op woonstijl en wensen van de bewoner(s). Zo maak ik van jou huis een plek waar jij je thuis voelt.

1 / Design Date

Onze samenwerking start met een vrijblijvende kennismaking, het liefst bij jou op locatie. Ik vertel kort iets mijn werkwijze en wat ik voor jou kan betekenen. Daarnaast wil ik zoveel mogelijk te weten komen over de organisatie en de wensen met betrekking tot de betreffende ruimte(s), zodat ik ruim voldoende input heb om aan de slag te gaan.

2 / Conceptonwikkeling

Dit is de meest creatieve fase, hierin bepaal in op basis van de gekregen input wat het concept wordt. Wat wordt de stijl en welke sfeer, kleuren en materialen vormen het uitgangspunt voor het interieurontwerp. Ik presenteer dit aan de hand van een moodboard en kleuren- en/of materialenkaart.

3 / Uitwerking

Met het concept als basis ga ik concreet aan de slag. Ik werk de ideeën uit in een plattegrond, bepaal hoe de ruimte wordt ingericht en schets (indien wenselijk) enkele aanzichten. Dit resulteert in een concreet plan bestaande uit een plattegrond, 3D-visualisaties en een realisatie-advies.

4 / Realisatie

Dit is de leukste fase; nu worden plannen werkelijkheid. Ik kan de uitvoering van het project – in samenwerking met mijn partners – voor je realiseren. Maar het is natuurlijk ook mogelijk om dit zelf of in samenwerking met een eigen klusteam op te pakken. Dit bespreken we gedurende het traject.
/ Contact
Ga jij ook op ontdekking met woanderlust?

Wil jij weten hoe ik jouw merk(beleving) vertaal naar een aansprekend interieur, of heb je een andere vraag? Laat een berichtje achter en ik neem snel contact met je op.

/ samenwerkingen & lidmaatschappen

Samen sta je sterker